Tema: Re: Kokiu programuotoju didesnis poreikis
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-06-03 12:34:08
Nieko čia keisto, normalūs darbiniai santykiai. Rimta kontora - žmonių
netoli 1k, bent jau iki krizės nuolat ieškodavo kandidatų į įvairiausias
pozicijas. Prireikė IT'šniko - tai ir kreipėsi visų pirma jau
nusistovėjusiais kanalais.
O prisistačiau įprastai - vardu pavarde, ir ką aš čia veikiu :) Šiaip
viskas ten buvo oficialiai - ir sutartį buvom pasirašę, ir mokesčių
kažkiek į biudžetą nubyrėjo :)

M.