Tema: Re: Praktiniai krizes identifikavimo aspektai
Autorius: Remigijus
Data: 2011-01-08 00:19:06
Aciu Auri.

Taigi, Tomai. Sarasiuka Auris pateike. Ar spejai isigilinti kiek ten
skirtingu veiklos rusiu? Patikek, kepu tokiu projektu tikrai ne po viena
kasdien. Tarkime iki desimt. Be abejo, pats iki galo uzbaigti tiek
negaliu. Tam yra kolegos.

Kaip manai, jei kurinys, sukurtas per diena ar maziau atnese nauda,
"vertintinas projektu"? Man, tiesa pasakius, kartais pakanka ir penkiu
minuciu...

Bet diskusijos esme turbut ne cia.

Sukurti koki nors prietaisa/itaisa (design a device), ar panasiai,
reikia daug ivairiu veiklu, ne vienos mianinykiskos tarp ju. Po to
kartais buna reikia sugalvoti koki lipduka kurioje "device" vietoje
priklijuoti, kokios spalvos stogas turetu buti, kurioje puseje turi buti
mygtukas "start" ir t.t., ir t.t.

Jei dizaineriai butu uzsieme zmoniu nulaipinimu is medziu, jie ten iki
siol sedetu, tik su ivairiais lipdukais.

Remigijus