Tema: Re: Praktiniai krizes identifikavimo aspektai
Autorius: Alvidon
Data: 2011-01-06 20:41:10
Šiaip jau aš inžinierius, tai gal nereik man aiškint, kas yr inžinierių kompetencijoj ;)
Techlogiškumas matot jam ne inžinierinė disciplina, proto bokštas blyn...
Ir iš kur ta sovietinė/komunistinė mada visus laikyti kvailiais ir kalbėti apie tai, ko
neišmanai ? Gi jau 20 metų, kaip CCCP su visu komunizmu iš bado padvėsė.
Iš tiesų, beribis žmonių robotumas...