Tema: Re: Praktiniai krizes identifikavimo aspektai
Autorius: nykstys
Data: 2011-01-04 10:47:43
> "Tomas"
> .. kad ir santarishkiu klinikas,
> pazhiurekit kokios ir uzh kiek nupirkta aparaturos,
> pasidomekite ka mano apie ta aparatura zhmones, dirbantys su ja,
> kas buvo atsakingi uzh pirkimus, kas tiekejai,
> primeskite, kiek pastarieji aniems sumokejo otkato.

- buvo cia toks laikmetis, kai pinigu nebuvo kur deti, tuomet pirko
debiliskus aparatus milziniskom kainom.
- tai buvo ne del "atkato", o del dievinamu vakaru, ir laukiamo masinio
stebuklo tiek liaudyje tiem valdzioje.

p.s.
siandien daugelis del bado atsibudo ir prisimine, kad 386 kompas buvo
pirktas uz 30000 doleriu...
ar ultragarsinis skaneris su 486 procu uz milijona...