Tema: Re: Praktiniai krizes identifikavimo aspektai
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-07 01:06:27
Laba diena. Pagaliau i senatve man ishanalizuos mano specialybe fonetishkai bei lingvistishkai, atvers akis tsakant ir nubresh man tikraji kelia, zhavinga :))))))))) Su jumis ponai, ishties nenuobodu, aciu. Ir dabar jau nenuostabu, kad o.politics grupej jauciates geriau nei zhuvys vandenyje :)

Shita pati... Nu gerai. Desimtis tukstanciu - shkias ne mazhiau 20000, nes daugiskaita. Turetu uzhimt 54 metus su trupuciu, jei kepant po viena projekta i diena, be isheiginiu, shvenciu dienu bei atostogu. Su salyga, kad pradejot kokiu 25 metu, jums dabar turetu buti ne mazhiau 79 metu, ka gi, pagarba. Pons Remigijau, o jus isitikines, kad kurinys, kurio trukme yra mazhiau arba lygu vienai dienai, jau vadintinas projektu..? Ar esat truputi jaunesnis, tiesiog dirbat prie kopijavimo aparato ir padarytas kopijas laikote savo projektais...?