Tema: Re: Praktiniai krizes identifikavimo aspektai
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-06 12:18:26
Nera esminio skirtumo tarp pramoninio dizaino ir kitu dizaino shaku, visu ju uzhduotis dazhniausiai yra suderint estetika su funkcija. Tiek tik, kad ar pramonini, ar kuri kita bepaemus, visame gali padaryti smagiai arba ne, dizaina arba shuda. Beje pastarieji kai kada irgi turi smagumo :)

p.s. o painioja tai cia smokas