Tema: Re: Praktiniai krizes identifikavimo aspektai
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-02 17:23:31
A kuom tamstai tie meninikai taip neitiko...? Jei ne menininkai, gyventum vis dar medyje lizda susisukes, nabageli ;) Jei apsidairytum, namie nera nei vieno namu apyvokos daikto, prie kurio jie nebutu nagu prikishe. Pradedant druskine, ir baigiant tapetais bei duru rankenom, viskam ka tu turi namie, ishvaizda suteike jie. Be menininku neturetum nei Mocarto, nei Bethoveno, skudučiuotum tuščiais buteliais savo paties susikurtas melodijas, o be menininku sukurtu skuduru bei makijazho atrodytum nu pats supranti kaip :)