Tema: Re: Pakasys vatiafką
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-07-26 18:34:23
burliokas
burliõkas [rus. burlak], Rusijos (iki XX a. pradžios) darbininkas, upių laivų, baržų vilkikas, irkluotojas.

© Tarptautinių žodžių žodynas, 1985

Kadangi "burliokas" yra Rusijos darbininkas, tai tavo uosviai yra (ar buvo ) burliokai. Juk reik manyt jie kazkada dirbo Rusijoje ir okupavus Lietuva i ja atsikrauste?

Jeigu uosviai burliokai, tai ju dukte (tamstos zmona) -burlioku palikuonė, kuri baige rusu okupuotoje Lietuvoje matematika ir istekejo uz lietuvio (tamsta lietuvis?), kuris su uosviais (eks. burliokais, Lietuvos okupantais) uz vieno stalo sedejo, alu, midu gere. Koloborantas tamstale ir tiek, megstantis uzpakali kasyt :)