Tema:
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-24 23:55:24
"Raudonosios armijos karių elgesys paskutinėmis karo dienomis: to
pamiršti neįmanoma"
delfi.lt/news/daily/lithuania/raudonosios-armijos-kariu-elgesys-
paskutinemis-karo-dienomis-to-pamirsti-neimanoma.d?id=73938304#
į priekį žengiantys sovietų kariai išprievartavo didžiulį skaičių
koncentracijos stovyklose įkalintų Rusijos ir Lenkijos moterų.
„Šis faktas visiškai paneigė mintį, kad prievartavimą kariai laikė keršto
prieš vokiečius metodu,  kalbėjo A. Beevoras.  Pakeliui į Berlyną
moterimis rusų kariai naudojosi kaip gyvu grobiu. Jie manė, kad būdami
Europos išvaduotojais gali daryti, ką nori. Ši mintis tiesiog nupurto,
nes imi suvokti, kad civilizacijos pažanga tėra paviršinė, kad jos fasadą
galima labai greitai nugriauti.“
Kai Jugoslavijos komunistas Milovanas Djilasas J. Stalinui paprieštaravo,
šis tik nusistebėjo: „Ir kaip galima nesuprasti, jei tūkstančius kilometrų
per ugnį, kraują ir mirtį pražygiavęs kareivis nori pasismaginti su
moterimi?“
-
Cia galite pasiziureti dokumentu kopijas kaip mirties stovyklos buvo
pervezamos i Rusija. O Lenkijos mirties stovykla Osvencime buvo
draugiskai palikta Lenkijai toliau Lenkijos tautines problemas spresti.
obozrevatel.com/blogs/09123-nemetskie-lagerya-razbirali-i-ispolzovali-v-
sisteme-gulag--dokument.htm
PS
Kokiais 1970 metais, mums vaikams, pasakojo toks Kuprenas, grizes is
Lenkijos mirties stovyklu, kad vokieciai buvo pasitrauke ir kaliniai
isbadejo ilgam palikti be maisto. Is stovyklos jie bijojo pasitraukti,
nes juos butu iszude lenkai, kuriu laukuose jie dirbdavo. Uzejus rusams
buvo tycia privirta kalnai mesos ir jos prisivalge kaliniai cia pat
mirdavo.  Todel as labiau tikiu, kad nufotografuoti kalnai lavonu yra
politruku darbo rezultatas ir tik po fotosesijos palaidoti.

lol:))),, 2010 05 02 17:20
Mano folkssturmo burys gavo isakyma judeti i Nemmersdorfa, isvalyti
vietove ir ivesti tvarka. Jau prie Nemmersdorfo mes aptikdavome apverstus
vezimus ir ismetyta pabegeliu bagaza. Paciame Nemersdorfe mes pamateme
istisa vilkstine, sutraiskyta tanku. Tai, kas is jos liko metesi
kelkrastyje. Bagazas buvo isvogtas, isplestas, sumindziotas ir
sunaikintasCiviliu gyventoju mes neaptikom.
Kaimo pakrastyje, nuo Zodeneno puses, prie namu, desiniau nuo uzeigos
"Baltoji taure(bokalas, kvorta)", stovejo vezimas, ant kurio buvo
nukryziuotos keturios nuogos moterys. Ju rankos buvo prikaltos vinimis.
Uz aikstes su paminklu nezinomam kariui, greta su didele uzeiga
"Raudonoji taure(bokalas, kvorta)" yra klojimas. Prie kiekvienos vartu
staktos buvo prikalta po nuoga moteri. Namuose mes aptikome is viso 72
moteris su vaikais ir viena sena vyra ( kaip veliau paaiskejo 74 metu).
Visi jie buvo mire, beveik visi nuzudyti ziauriais budais, neiskaitant
kai kuriu nusautu i pakausi. Tarp zuvusiu buvo ir kudykiai, kuriu
kaukoles buvo suskaldytos kietais daiktais. Viename kambaryje mes aptikome
84 metu akla moteri sedejusia fotelyje. Pas ja nebuvo puses galvos,
greiciausiai nukirsta kirviu ar kastuvu, is virsaus iki sprando. Mes
surinkome lavonus Kaimo kapinese, kur jie liko guleti kol atvyks
tarptautine medicinos komisija, apie kurios atvykima mes girdejome. Kunai
pragulejo tris dienas, bet komisija taip ir nepasirode. Tuo metu is
Insterburgo atvyko med.sesuo, ieskojusi savo tevo. Ji surado savo savo 72
m. motina ir sena nusilpusi 74 metu teva, vieninteli vyra, tarp
nuzudytuju. Ji pareiske, kad visi nuzudytieji buvo Nemersdorfo gyventojai.
Ketvirta diena kunus palaidojome dviejuose kapuose. Kita diena atvyko
komisija ir teko atkasti kapus. Istraukiant kunus teko panaudoti darziniu
duris.
Komisija istyrus palaikus nustate, kad visos moterys, iskaitant 8-12 metu
mergaites ir 84-metu senute buvo isprievartautos. Po apziuros kunai buvo
vel palaidoti. Kitais duomenimis 62 aukos.
-
Buvo sadistiškai nužudytos 72 moterys, o 50 prancūzų karo belaisvių, šio
susidorojimo liudininkų, sušaudyti. Tarptautinė gydytojų komisija, čia
atvykusi po sėkmingo vokiečių kontrpuolimo, nustatė, kad net 812 metų
mergaitės ir 84 metų senutė buvo išprievartautos, pastarajai kareivišku
kastuvėliu nukirsta pusė galvos.

Ta pati dare ir dar ziauriau dare lenkai. Lenkijoje zudynes, tame tarpe
ir zydu, tesesi iki 1949 metu.
amazon.de/Tod-sprach-polnisch-polnischer-Grausamkeiten/dp/3887411544
kaina EUR 29,80
Tai knyga, kurioje aprasyti lenku vykdyti ziaurumai nuo 1919-1949 metu.