Tema: Re: Pakasys vatiafką
Autorius: Fearmonger
Data: 2018-07-24 23:40:55
ar buvo okupuota - reiktu paziureti LAT sprendima, ten aiskiai pasakyta ar buvo okupuota ar aneksuota. Jei gerai atsimenu - ANEKSUOTA(po trumpalaikes okupacijos)

kas del lietuviu teritorijos idomumo JAV - tai jau girdejau analogiska pasakyma apie Rusija ir kaip lietuviu teritorija neidomi Rusijai.

skirtumas tik tas, kad Rusija lietuvius atseit aneksuotu, o USA lietuvius okupuoja, bet neaneksuoja, t.y nesuteikia piliecio teisiu.

lietuviai atseit neidomus, bet pabandyk USA armija is sitos teritorijos isvyti taip greitai kaip is cia CA ishejo.

siuo metu bendradarbiavimas(okupacija) su US Army pasirasytas kitiems 10ciai metu..

Vidas Makauskas wrote:

> Man abejoniu nekyla, kad Lietuva buvo rusu okupuota.JAV Lietuvai idomi
> kaip suniui penkta koja. Vien jau ko verta valdzios maldavimai, kad JAV
> gintu Lietuva

---