Tema: Re: Pakasys vatiafk?
Autorius: p. CCC
Data: 2018-07-24 13:24:09
kazko nedasakei. O ka veikia kareiviai prie tavo seneliu namu? ar tavo senelis buvo teroristu remejas? ar jo kaime naktimis lankesi teroristai? kazkaip nesueina galai - atejo kareiviai prie atsitiktinio namo ir kazka nusove. Net jei taip ir buvo - tai butu atskiras atvejis, o ne tendencija. Neabejoju, kad toki kareivi nuteistu.