Tema:
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-24 19:40:08
> o jo ...... mokytojos, kolukio pirmininkas priverstas juo but ......
> baisus nusikalteliai o va partshkolos destytuve ar kauno kmsomolo
> sekretorius tai dabar pasirodo patriotai. Tai shituos as galiu sushaudyt
> ar ne?

Saudyti reikia savo laiku. Civilizuotos valstybes per kelias dienas
susityvarko ir padeda taska. Zinoma, isskyrus zydauja.

To banditų garbintojams, 2011 12 29 20:16
Tai gal prisimink 1956m Vengrijoje, kai neužteko elektros stulpų visus
komunistus koloborantus iškarti. Vot čia tai liaudies "meilė"okupantams.
Mažai Lietuvos partizanai tų parazitų iššaudė.

Algirdas Endriukaitis, 2011 12 29 19:48
Olandijoje po vokiečių okupacijos buvo nuteisti 140 tūkst vokiečių
kolaborantų

bernazas, 2011 12 29 17:32
Kai Belgija isvadavo Amerikieciai vietiniai partizanai be ceremoniju
saude ne tik isdavikus, bet ir prostitutes. TOLIAU KOMENTARE APIE
KOLOBORANTUS CENZURUOJAMA Visam pasauly- vienas zodis mirtis isdavikams

Ka, 2012 02 12 17:02
Dare norvegai koloborantams isvijus vokiecius .Kore ,saude, Moteris
Dirbusias vokieciams ,kirpo plikai .Musu koloborantai turetu buciuoti
Landsbergiui rankas ,o gal ir uzpa. i 1991 metu rugpiuti reikejo mesti
suki CENZURUOJAMA Kada is apsiaustu KGB rumu isvede KGBista jis iskarto
apsislapino.Kodel jie nejaucia dekingumo Profesoriui ?

Diedas 2 Tai va, 2011 11 26 16:26
Danijoje po karo buvo po ledu pakišti,pakarti akmenukais užplumpinti ir į
akivarus pastūmėti apie 20 000 tautos atmatų,kurie per karą nešiojo
svastiką ir vykdė primestus svetimos valstybės įstatymus.Pokarinė jų
valdžia į tai užmerkė akis.Visoks parsidavėliškas brudas buvo
išnaikintas.Tauta savaime apsivalė.Užtai dabar gerai gyvena,nors danai
pagal mentalitetą,gryni lietuviai,tik kad kita šneka šneka,o Danija,tai
ruskio nemačiusi Lietuva,tik kad kitoj pusėj jūros.
TOLIAU KOMENTARE APIE DESOVIETIZACIJA CENZURUOJAMA

visiškam jurgiui, 2011 12 29 17:17
kiek okupacijos metais Prancūzijoje žuvo Pasipriešinimo narių, kovojusių
su nekenčiamais vokiečių grobikais? Juolab kad pačiu Pasipriešinimu
prancūzai didžiuojasi kaip kokiu antikos stebuklu. Galiu patikinti, kad
atsakymo į šį klausimą labai lengvai nerasite. Prancūzų Pasipriešinimo
aukų skaičiai įvairiuose šaltiniuose nedaug skiriasi, tačiau dažniausia
sutampantis  apie 8000 per ketverius okupacijos ir aktyvios
pasipriešinimo kovos metus. Iš beveik 80 milijonų nacijos?
Tačiau patys Pasipriešinimo kovotojai nubaudė mirtimi maždaug 10 000
aktyviausių kolaborantų, po karo išvaduotos Prancūzijos teismai nuteisė
mirties bausme dar 2000, o apie 40 000 buvo nuteisti kalėti.
-
Prancuzu kaimieciai per pirmasias 3 Prancuzijos isvadavimo dienas nuzude
~40,000 kolaborantu. Nei vienas kaimietis del to nebuvo teisiamas.

200,000 vokieciu belaisviu pastate Stalingrada. Del nezmonisku salygu
gyvu beliko 3,000. Griztant i Vokietija traukiniu Rusijos pasienyje visi
kolaborave buvo nuzudyti ir ismesti pro vagonu langus, kad situ meslu
negadinti vokieciu zemes.

> "Tomas"  wrote in message news:pj7a5i$q6h$1@trimpas.omnitel.net...
>
> O kas buvo tie taikus gyventojai, kuriuos nushove partizanai? Gal su
> ruskiais banditais veike ishvien.
>
> "Audrys" <kokskienoreikalaskokiadezee@takas.lt> wrote in message

del-klaipedos-tarybos-nario-viaceslavo-titovo-zodziu-apie-partizanu-
vada.d?id=78638899