Tema: Re: Geriausios valstyb?s
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-07-02 23:13:09
man vis neaisku-kuriuos tamsta vadinate Lietuvos "prarastaisiais"

Pvz :zmogus buvo istremtas i Sibira. Po 1956m grizo i Lietuva. Tokiu buvo nemazai, anot genocido centro. Tokius tamsta priskiri prie Lietuvos "prarastuju" ir veliau "atrastuju"?

Arba pvz, jauna seima Sibire susilauke vaiku. Vaikus skaiciuoju kaip Lietuvos prarastus?
Gal "prarastieji" ir tie, kurie negime? Vistik -juk milijona lietuviu priskiriate prie prarastuju?

Juk kazkada klausiau-kiek zuvo, tamstos duomenis, Lietuvos pilieciu del rusu okupacijos. Kadangi tamsta vis  apie "prarastuosius" rasote, paaiskinkite, prasau: kas tie "prarastieji",uzuot ta uzpakali krastes.