Tema:
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-06-15 19:28:22
Mano senelis atvyko is Varsuvos ir apsigyveno Lietuvoje. Cia Lietuva.
Visi turi buti lietuviais. Lietuva - lieti. Litva - lit. Visi cia, rusai,
totoriai... turetu buti Lietuvos patriotai, o ne uzsienio valstybiu.
Kokiu? Lenkijos? Rusijos?

Esavicius 2013-02-14 00:38
"Pasak A. Kasparavičiaus, XVIII a. pabaigoje Rusija, Austrija ir Prūsija
pasidalijo nebe Abiejų Tautų Respubliką (ATR) (tada šis pavadinimas jau
labai retai vartotas ir dažniausiai ne teisės dokumentuose),"bet po ATR
Seimo reformų atsiradusią vieningą unitarinę Lenkijos valstybę su
daugeliu nelenkiškų (lietuviškų, ukrainietiškų, baltarusiškų, latviškų)
žemių.
Bet kokio zemo isprusimo lygio tie musu istorikai. Jei ponas Kasperavicius
bet dalinai mastytu ir dometusi, jis zinotu, kad Abieju Tautu respublika
pavadinimas ir savoka ivesta ir propaguojama vien del to, kad itvirtinti
lenku tautos kaip istorinio fakto buvima RZECHPOSPOLITOJE. Si pavadinima
sugalvojo lenku rasytojas Pavlas Jasenica 1967 metais ir lenku istorijos
strategai tuojau pat pamate sio pavadinimo gilia pargindziamaja verte.
Nes pavadinimas Rzech Pospolita reiskia Rzech - daiktas, pospolita -
bendras. Rzechpospolita - Bendras daiktas arba kitaip tariant
sumodernintas pavadinimas LIETUVA (sulieta bendra visiems valstybe).
Kurioje nebuvo jokiu lenku nes ir pacios dabartines lenkijos teritorija
buvo vadinama paprastai - KORONA o ne polsha. Todel 1967 metais atirades
pavadinimas Abieju tautu respublika legitimizuoja lenku pretenzijas i
RZECHPOSPOLITA arba LIETUVA. Man keista kas per trumparegiskumas to musu
"akademinio sluoksnio". O gal tai piktavaliskumas?
-
RZECHPOSPOLITA yra vertimas is lietuviu kalbos lieti. Rusu kalboje skamba
lit skamba labai panasiai ir reiskia ta pati - litva.
XIX amziuje trumpai egzistavo Varsuvos kunigaikstyste, bet pacios
Lenkijos iki XX amziaus iseistuose pasaulio zemelapiuose nerasite. Ja
pagimde patys lietuvai.

wikipejoje rasoma, kad lenkai neegzistavo
nl.wikipedia.org/wiki/Germanen

"Apie istorinės atminties spragas ir bandymus pasauliui papasakoti apie
Lietuvą"
3w delfi.lt/news/ringas/lit/apie-istorines-atminties-spragas-ir-bandymus-
pasauliui-papasakoti-apie-lietuva.d?id=58784251
John Ohman: Lenkija dabar ypač intensyviai lipdo savąją tapatybę. Tam
metamos didžiulės pajėgos  Istorijos institute Varšuvoje dirba daugiau
kaip tūkstantis istorikų!
-
Istorija falsifikuoja ne tik Varsuva, bet ir Rusija. Rusija is Maskolijos
atsirado 1731 metais.

"Didžiausias pavojus Lietuvai  Lenkija"
Ozolas: Mano galva, Europos Sąjunga iš esmės buvo kuriama tam, kad būtų
galima taikiu būdu perdalinti sienas po Helsinkio susitarimų, kurie
reiškė, kad sienas galima būtų keisti tik konflikto būdu. ES yra sukūrusi
tokius teisės kanonus, kurie puikiausiai leidžia perdalinti sienas
„kosovizuojant“ bet kurią teritoriją.
-
Pasidomekite kaip Varsuvos spectarnybos sunaikino Ozola. Is pradziu
nuzude jo sunu.