Tema: Re: Geriausios valstybės
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-06-25 09:21:58
Isipareigojimas yra ir skolas grazinti. Kaip ir palukanas moket. O stai planai, kad padidinti finansavima kariuomenei virs 2 proc. jau igyvendinami. Tad norai auga. (Skolos administravimo kastai taip pat )

https://www.vz.lt/verslo-aplinka/2017/02/28/kitamet-krasto-apsaugos-finansavimas-jau-perzengs-2-bvp