Tema: Re: Geriausios valstybės
Autorius: Audrys
Data: 2018-06-16 23:04:34
ka tai turi bendro su tavo bukiaus mentalitetu?
Anie buvo zemiausio sluoksnio be jokio issilavinimo (klumpiu muzhikai tai
tuo metu visi tik sorbonoj studijuodavo.....) ir koks rysis su dabartim?
O tu gal ir su aukstuoju - bet bukas kaip tie prie volgos.

Yra toks paveikslas, kuri vadina BURLAKI MA VOLGE