Tema: Re: Geriausios valstyb?s
Autorius: svyt
Data: 2018-06-29 09:11:23
Nes mes buvom vieningi, but prie lietuvos prijungtas koks
 kaliningradas, tai kazi kaip ten su ta nepriklausomybe butu. Ir
 tai buvo kalbu, kam taip greit, kam skubet. Ukrainieciai
 neskubejo, laviravo ir va rezultatas.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/