Tema: Re: Lansbergis hipis.
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-05-11 21:58:53
tipo tai tavo atsakymas i mano klausima: kiek zuvo? :))))

 Jeigu tikim specuialia istaiga (genocido centru) tai sakyciau taip:
1. ikalinta, nuzudyta , istremta -23tuks (realiai maziau  nes yra grizusiu is kalejimoir is tremties)
2. zuvo per Birzelio sukilima -0,7 tukst
3 zuvo partizanu ir ju remeju -20,5 tuks
4 lageriuose ir kalejimuose zuvo 20-25 tukst (imam didesni skaiciu-25 tukst, kad nebutu priekaistaujančiu)
5. tremtyje zuvo-28 tukst (tad prasom nebekisti prarastuju tremtyje)
6. zuvo 1991m-23 pilieciai

Susumuojam ir gaunam: 97tukst. 223 pilieciai. Ir tai genocido centro pateikti skaiciai. Tiki jais ar mieliau pasakas apie 700 tuks pasakosi?