Tema: Re: Lansbergis hipis.
Autorius: ngc7479
Data: 2018-05-01 23:06:37
On 01/05/2018 22:41, Vidas Makauskas wrote:
> Austrijoje neturejo buti rusu okupacines kariuomenes. Okupantas nusprende
> isvesti ja po to kai VISA Austerija ejo i baznycia ir meldesi, kad
> okupantas isvestu kariuomene. Tai truko 9 menesius. Landsbergio Baltijos
> kelias tokia pati kova. Tai aukstasis pilitazas. Jeigu ne Landsbergis tai
> auku butu ne 13, o 13,000 ir jokios nepriklausomybes. Siandien dar
> pagalvoju kodel tokie kaip tu nevertina nepriklausomybes. Jeigu butu
> 13,000 auku tai vien tik tau isreiskus abejones tavo snukis butu ta pacia
> akimirka taip isdauzytas, kad uzpakalis geriau atrodytu.

man asmeniskai kapitalizmas nelabai naudingas. is vakaru atkeliavo
narkotikai, nuo kuriu man nurove stoga. darbo santykiai ziaurus.
specialybe rinkausi pagal sovietine propaganda, todel pralosiau.

man is viso gresia po konteinerius knistis, kai tarybiniais laikais gal
buciau koks fizikos docentas. arba bent dirbciau energetikos srity.
as jau nekalbu apie kultura. sielai ar dvasiai nieko nera. jokiu multiku.
vien visokie absurdiski transformeriai. plius labai madoj kriminalu
apzvalga. mentai pyzdina ka netingi.
ner ka daugiau veikt tik sedet ir porno ziuret namie.

as kaip toj gazmanovo dainoj gimiau v CCCP, sdelan ja v CCCP.

---