Tema: Re: Lansbergis hipis.
Autorius: Vitas
Data: 2018-05-02 10:57:12
tai bet ar aš tau siūliau tau gultis į psichiatrinę su baltais marškiniais
be rankovių? tiesiog sakai, kad tau viskas blogai - valdžia, landzbergis,
dardbaviai, nato, es, aplinka ir t.t. viskas blogai, net jau ir porno kompe
gal atsibodo ir blogas pasidarė. Tai tiesiog siūlau pasikonsultuoti su
medikais, gal padės kažkuo ir prašviesės akyse.