Tema: Re: Lansbergis hipis.
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-05-10 21:59:51
On Thu, 10 May 2018 18:52:29 +0000, Marimar wrote:

> buvo indisku ir is varsuvos pakto. Vienok pasauline vaistu pramone tais
> laikais irgi ne stebuklai tikriausiai buvo.

Babytems indisku vaistu niekas nedalino. Mano draugo mamos motina buvo
prekybos ministro pavaduotoja. Tai is Rytu Vokietijos atsiveze
cerabriuzelino ampuliu. Viena ampule pardavinejo po 10 rubliu. Kursas 30
ampuliu. Tai butu siais laikais apie 2,000 euru. Kodel ligoninese situ
vaistu nebuvo? Siaip jau buvo viena ligonine Antakalnio gale tai vaistus
is Maskvos pagal specialu uzsakyma gaudavo.