Tema: Re: Lansbergis hipis.
Autorius: Audrys
Data: 2018-05-09 13:58:32
bet tai gerai kad dabar yra 50 pavadinimu antros rusies nedesreliu ir tiek
pat dazyto krakmolinio ketcupo ......

"Tomas"  wrote in message news:pcug7p$7uq$1@trimpas.omnitel.net...

Pramone dar gamino sulciaspaude zhuravinka, kavamale straume ir kilima
zhakardini, galima budavo dosaafo loterijoj laimet. O parduotuviu lentynos
luzhdavo nuo plataus viniu, kastuvu ir konservuotu zhuvies tefteliu
pasirinkimo.