Tema: Re: Lansbergis hipis.
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-05-10 19:39:05
N kartu prasiau, kad kas sulygintu skaiciais, kiek Lietuvos pilieciu zuvu vokieciu ir rusu okupacijos laikotarpiu, ale neatsirado nei vieno, pateikusio du oficialius skaicius.

O del pragyvenimo..... Prie A. Smetonos, nemaza dalis kaimieciu dar naudojo medini pluga, plieninis buvo neipakekamas. Prie ruso-jau paplites plieninis.Valio, prie ruso geriau, nei nepriklausomoje Lietuvoje?  Prie ruso pas reta spalvotas tv su distanciniu, atgavus nepriklausomybe-pas visus su distanciniu.  Vadinasi geriau nei prie ruso, nes iperkame jau netgi virs 1m istrizaines TV? Imanoma netgi lazerine regejimo korekcija pasidaryti , pasitaupius.

Ka cia lyginant? Sulyginkit: vokietis i Lietuva atejo bombarduodamas, saudydamas, kardama ir piliecius i krosnis varydamas. Rusas-atejo kviestas Lietuvos kariuomenes vyriausiojo vado, ant lekstes Vilniu Lietuvai atnesdamas, savo kariu gyvybiu kaina Lietuvai Klaipeda is vokieciu uzkariaves.