Tema: Re: Lansbergis hipis.
Autorius: Audrys
Data: 2018-05-10 19:02:07
kokioj subinej tu radai tuos 60 rub minimalia? valytoja ir ta ~90.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:pd1n71$nns$1@trimpas.omnitel.net...

> bet tai gerai kad dabar yra 50 pavadinimu antros rusies nedesreliu ir
> tiek pat dazyto krakmolinio ketcupo ......

Audry, nesidraskyk. Juk nera priezasties. O lyginti reikia ir galima
skaiciais.
Minimalus atlyginimas 60 rubliu : 400 euru + ivairiausios pasalpos ir
kompensacijos 800,000 zmoniu; plius 30 euru - 10 rubliu uz kiekviena
vaika.
Pastaraji galiu palyginti su mano grupioku is vaiku namu. Jis per menesi
gaudavo 30 rubliu maistpinigiu ir 9 rublius stipendija, plius bendrabutis
ir 200 rubliu per metus drabuziams natura. Pigiausias kostiumas kainavo
160 rubliu.

Kiek kainavo maistas? Duona ir pienas buvo dotuojama, o visa kita -
kosmosas:
Kiaulianos pusiau lasiniai su kaulais 2,3 rublio : 2,3 euro. Ta pati
kaina. Perskaiciavus i okupanto kaina tu siandien uz mesa turetum moketi
20 euru.
Degtines puslitris 10 rubliu...

Komunalines:
Gyvenau Trakuose 2 kambariu bute:
Elektra 4 kp. 10 centu ta pati kaina
Sildymo sezonas kas menesi 25 rubliai . Siandien vidutiniskai ta pati
kaina
Telefonas paskambinti i Vilniu 15 kapeiku minute.

Autobusu atvaziuoti i Vilniu 45 kapeikos. Ta pati kaina

Taigi, klausimas kaip tu pragyventum uz 60 euru atlyginima? Vidutinis
atlyginimas buvo 150 rubliu. Pensininkai gauna 300 euru ir spiegia, kad
mazai.

"Paskaičiavo, kiek eurų per mėnesį turi užtekti maistui: sunku tuo
patikėti"
delfi.lt/news/daily/lithuania/paskaici avo-kiek-euru-per-menesi-turi-
uztekti-m aistui-sunku-tuo-patiketi.d?id=73722238
Krepšelio dydis  240 eurų. T.sk. maisto prekėms turėtų pakakti 91 euro --
> 300 litu --> 30 rubliu.

Vilius Butiškis 2017-02-10 18:33 IP: 88.222.107.47
Kai viską gaminamies patys, už 150e Kaune dviese privalgom sočiai ir
sveikai, kas 3 dienas spaudžiam sulčių, dar lieka ir saldumynam ar
kebabui vienam kitam. Yra urmo bazės ir milijonas prekybcentrių, ūkininkų
turgai. Reik turėt biški proto, kada ką ir už kiek pirkti. 200l šaldiklis
irgi praverčia. Reik netingėti ir pasiderėti, pvz., urmo bazėse nuo
krūtinėlės kg galima nusiderėti 0,4e paėmus daugiau mėsos.
-
150e > 500 litu > 50 rubliu... okupacijos laikais tiek maistui
neuztekdavo vienam zmogui