Tema: Re: Ko vatiniai apie 200 vagnorkių nešneka? :)
Autorius: Labaigerasnikas
Data: 2018-02-16 18:39:21
mano kaime vaikai tuko nuo vokisko šokolado

"KandysRomka"  parašė naujienų news:p61o7g$qe2$1@trimpas.omnitel.net...

Lietuviu tautai nera nieko tokio. Lietuviu tautai buvo blogiau prie
raudonuju. Jei yra aplink garbaus amziaus zmoniu, paklausk ka jie
prisimeta apie tuos metus. Is Kapciamiescio krasto kilusio zmogaus nieko
blogo apie vokiecius negirdejau, blogai girdejau tik apie raudonaja armija.