Tema: Re: Ko vatiniai apie 200 vagnorkių nešneka? :)
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-14 18:38:33
Na, jei nera nieko tokio, tai primenu, kad naciau apsuku nemazino. Baige naikinti zydus, ilsetis nezadejo. Lietuviai -zemensne rase. Tad lietuviai butu tureje arba mirti arba keltis i Sibira.

Kas juos nuo tokio likimo isvadavo? Kas leido mokytis, kalbet visur lietuviskai, uzimt vadovaujancius postus?

O prie vokieciu lietuviams leido kas vadovauti? Leist istatymus,  but karininkais?

Ir dar dristi sakyk-lietuviu tautai buvo logiau prie raudonuju? Kas blogiau buvoprie ruso,  nei prie vokieciu, sakyk konkreciai. Pasijuoksim :)