Tema: Re: Ko vatiniai apie 200 vagnorkių nešneka? :)
Autorius: Audrys
Data: 2018-02-14 20:52:06
klumpems uz draugyste vis reikia ka nors duot, pvz teritorijas ..... :D

ukrams irgi vis duodavo uz draugyste pigesnes dujas, bet ukrai tik ede ir
kakojo ..... kol prisizaide ir bliauna palaikomi savo skysto proto broliu
sliaktu ir klumpu.

"vatinisleninas"  wrote in message news:p61vv1$gm$1@trimpas.omnitel.net...

O kiek ruskiai nuzude? Ir kodel dovanoje teritorijas nepasitrauke? Gi
dabar geriausi draugai butume! Musu didysis kaimynas dovanoja
teritorijas, o tada mums leidzia patiems tvarkytis, neokupuoja 50ciai
metu! Kodel taip nebuvo?