Tema: Re: Ko vatiniai apie 200 vagnorkių nešneka? :)
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-15 12:14:45
Ir ka seiminkavo po 1956m, kai jau buvo Stalinas uzsilenkes ir istremti lietuviai reabilituoti? Cia rasinėjantys, yra prie ruskio i vaiku darzelius ėję, aukstasias baigę. Seimininkavo tie ruskiai, kaip turi but :)

P.S. Beto reikia pripazint, kad vaziavo lietuviai traukiniu i Maskva Stalino saules parsivezti, arbatele gurksnodami us sausainius kramtydami, o ne narve su i kaktas iremtais automatais. Nesiskaito?  Pamirsom jau? Nepolitkorektiska prisimint?