Tema:
Autorius: vatinisleninas
Data: 2018-02-14 19:24:28
Tu gi pats sakei, kad vokieciai lietuvius i sibira planavo vezti. O
sovietai is tikro paeme ir veze, lyg plana vykdydami. Lietuviai
piktinasi ne kad rusai vokieciams i dantis dave, nes dave siaip kartu ir
amerikieciai su britais, jie piktinasi, kad rusai ateje iseiti pamirso.
As rusu vietoje net su visom sutartim buciau nieko nekomunistines ir po
karo isvedes armija is karto, ne po 50 metu.