Tema: Re: Ko vatiniai apie 200 vagnorkių nešneka? :)
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-15 13:31:08
Faktas-vokieciai nuzude baveik dvigubai daugiau, nei rusai isveze, tad man keista, kad okupantai vistik yra vien  rusai, apie vokiecius taktiskai nutylint :) Girdejau indenai irgi daugiau zemiu nori. Ar tureciau del to sukt galva?

O del Karaliauciaus-nesuk galvos. Nei tu ji valdai, nei tau ji ir grazint. Ko suki galva, kas ka turi padaryt?

Del Smolensko-kelk klausima, irodinek savo reikalavimu pagristuma. Gal tik tau vienam taip atrodo, kad jis is Lietuvos atimtas?