Tema: Re: Ko vatiniai apie 200 vagnorkių nešneka? :)
Autorius: Bronco
Data: 2018-02-13 22:44:06
On 2018-02-13 21:51, Bone Daddy wrote:
> американские беспилотники и вертолеты преследовали бегущих русских
> наемников, расстреливали и добивали их.

Tai tame archyviniame video puikiai pademonstruota, kaip tai vyksta.

Paskutiniame etape, kai jau visa priešininko sunkioji technika ir
artilerija sunaikinta artilerijos ir oro antskrydžiais, ir zona 100%
kontroliuojamas USA karinių oro pajėgų, tada du - keturi sraigtasparniai
ramiai ir sistemingai suka "karuselę" vis siaurindami apsupties ratą ir
pribaigia viską, kas dar juda ar bando judėti.

Pvz. tose archyviniuose kadruose iš Afganistano matosi dar buvo kažkoks
kišlakas, tai ten dar amerikiečiai stengdavosi įžiūrėti ar žmogeliukai
laiko rankose ką nors panašaus į ginklus ir tik tada pleškindavo.
Matėsi, kaip kelis kartus nešaudė į bet ką, kas bent kiek panašus į
civilius arba asiliukus :) O aptariamoje operacijoje "Rusiškas grilis"
net nereikėjo regėjimo įtempt, nes mūšio lauke buvo vien priešo pajėgos.
Jei kada paklius ir šitie kadrai į Youtubę, tai vaizdzelis bus epinis.

Aš tai pilnai suprantu tuos rusus, kurie pakliuvo į tą mėsmalę, ko jie
taip keikėsi ir taip graudžiai reagavo, nes jų patirtas jausmas
garantuotai yra nepamirštamas. Jei ir per stebuklą po TOKIO įvykio likai
fiziškai sveikas, tai tavo psichika sveika tikrai nebus.

Bet kita vertus, jų gailėti irgi nėra didelio pagrindo, nes patys
nuvažiavo savo noru į kitus pašaudyti ir "lengvų" pinigų užsidirbti.
Tegul dabar savo turizmo agentūrai "XuiloTravel" padėkoja, jog jų
neperspėjo, jog jie šios nuostabios turistinės kelionės metu gali būti
ne tik užplanuoto safario subjektu, bet ir objektu.