Tema: Re: Ko vatiniai apie 200 vagnorkių nešneka? :)
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-14 19:15:10
na taip, hitleriui mirus, lietuviai butu grize, taip kaip zydai grizo is krosnies.  O atsikele vokieciai -jaujakuriai, tikriausiai butu atgal i Vokietija isdume?

Idiotai kazkokie......... Vokieciai , jau netgi kara pralaimedami krosnis tebekureno, o lietuviai isdrista piktintis, kaip cia ateje ruskiai tiems vokieciams i dantis dave. Reikejo tipo leist sekmingai toliau savo tvarka daryt. Lenkai, per Varsuvos sukilima pabande. Iki siol gedulas apima, prisiminus kaip buvo numalsinta visa tai. O juk ruskiai galejo dar palaukt?