Tema: Re: Ar reikalingos Stalino troikes Lietuvoje
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-13 18:20:44
Dėl "šelpti iš biudžeto" - pretenzijos ne Lt, o ES. Iš kitos gi pusės tų dotacijų sąskaita
batonas pigesnis parduotuvėse. Kas geriau: gauti didesnę algą ir pirktis brangesnį
batoną ar taip kaip daba visoj ES (atima visiem iš algos ir papigina batoną) - tikrai
neapsiimu spręsti, psichologiškai/idėjiškai man nepatinka perskirstymai, aš visgi
linkęs į leberalizmą.
Ir kogi ponas taip nepatenkintas tais ūkininkais ? Pinigų perdaug uždirba anys ?
Vėl traukia prie bolševizmo ? :) O pačiam nekyla mintis užsiimti žemės ūkiu ?
Jei nekyla - nėr ko pavydėt, nekrikščioniška :)
Sovietmečio statistiką neteisingai cituojate (80% produktu - taip, bet tik labai
specifinių, saiuras asortimentas buvo tuose "privat" sklypeliuose, pirkdavo duoną
parduotuvėse (tobiš kolūkių laukuose užaugintą) ir šerdavo savo kiaulėm - neina
taip paprastai suskaičiuot, kaip ti viska buvo). Kaip ti bebūtų - sovietinė ekonomika
nudvėsė todėl, kad visiem viskas iki lempos buvo (pilna elektrifikacija :)).
Kas ti daros kokioj Japonijoj ar tuo labiau Vietname - mums visai neįdomu ir mūsų
visai nekaso. Visai kitos klimatinės sąlygos, kita kultūra, kitos tradicijos, kita
socialinė terpė.
Lietuvoj reiktų tiktai pasižiūrėt, kiek procentų "batono parduotuvėj" yra pagaminta
"3 ha ūkiuose" ir kiek - dideliuose ūkiuose. Ir klausimų nebeliktų. Bent jau apie
produkcijos efektyvumą. Liktų tiktai socialinė pusė (3 ha kaip socialinė pašalpa
nesugebantiems/nenorintiems dirbti).