Tema: Re: Ar reikalingos Stalino troikes Lietuvoje
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-13 08:27:44
> Nu tai, jeigu zmogus zino, kad uzsiiminedamas zemes ukiu jis bus ubagas ir
> vistiek uzsiimineja, tai kas jis toks?

Kiekvienas uzsimineja tuo ka sugeba. Jeigu zmogus kapstosi darze tai 99%, kad daugiau nieko daryti nemoka. Jeigu nustos kapstytis darze tai tuomet ka darys? Atsakymas paprastas - vogti, plesikauti, pasikarti. Ka dar galetu daryti? EMIGRUOTI

> Be to tas zemes ukis labiau
> reikalingas visiem mums, o ne tiem "ubagam", kurie juo uzsiimineja.

O kam tau ar man reikalingas zemes ukis? Viena priezasti matau - kad ubagai turetu uzsiemima ir necirskintu senuku uz kelis litus.

> Apie daug kitu sriciu to nepasakytum

Jeigu apie kitas sritis neturi supratimo tai neaaikink, kad gyvenimas sunkus.