Tema: Re: Ar reikalingos Stalino troikes Lietuvoje
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-09 08:17:46
> Ir ko tavi vis taip traukia prie bolševikinių/fašistinių metodų ?
> Nori kad Lietuva liktų atsilikusi šalis be inteligencijos ir aukštų technologijų ?
> Ar tiesiog neįsivaizduoji kaip kitaip gali funkcionuot visuomenė ?

Lietuvoje yra teises ir teisingumo problema. Sprendimo budai yra bolševikiniai/fašistiniai, demokratiniai ir nieko nedaryti.Lietuvoje siuo metu "nieko nedaryti". Po teisejo nuzudimo del to diskusiju neturetu buti. Reiketu matyti, kad "nieko nedaryti" transformuojasi i ka? Bolševikinius/fašistinius metodus ar i teisinius? Labai panasu, kad valdzia susitaike su savo neigalia busena ir stengiasi save apsaugoti nuo bolševikiniu/fašistiniu metodu. Pavyzdziui prieme istatyma del demonstraciju vaikymo vandens patrankomis. Akivaizdu, kad valdzia mato savo trapia ateiti ir tam ruosiasi is anksto, kad issilaikyti valdzioje. Demokratija tokie pasiruosimai visiskai nekvepia, nes mineta ir teisejo ir pilietybes problemos sprendimo budas yra vienintelis - keisti atsakingus asmenis. Tai reiskia, kad i iki siol gyvuojantiems valdzios bolševikiniams/fašistiniams metodams visuomene atsako tais paciais bolševikiniais/fašistiniais metodais. Kas cia gali buti neaaisku.

Kitas klausimas yra mano asmeninis poziuris. Argi is to ka parasiau galima susidaryti nuomone, kad mane "vis taip traukia prie bolševikinių/fašistinių metodų". I "Stalino troikes" ziuriu vien tik kaip ano meto suklostytu aplinkybiu neisvengiama reiskini. Vargu ar yra normalus zmones Lietuvoje, kurie galvoja, kad tai imanoma Lietuvoje, bet pacio reakcija vercia abejoti, nes "Stalino troikes" priimi rimtai, o i tai kas siandien vyksta Lietuvoje ziuri "taip ir turi buti".