Tema: Re: Ar reikalingos Stalino troikes Lietuvoje
Autorius: bet_kas
Data: 2009-10-13 09:42:08
Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:hb134g$cqu$1@trimpas.omnitel.net...

> Kiekvienas uzsimineja tuo ka sugeba. Jeigu zmogus kapstosi darze tai 99%,
> kad daugiau nieko daryti nemoka. Jeigu nustos kapstytis darze tai tuomet
> ka darys? Atsakymas paprastas - vogti, plesikauti, pasikarti. Ka dar
> galetu daryti? EMIGRUOTI

Atsakymas klaidingas iskyrus dali "emigruoti"
Dar keliaut i miesta ir miesto tinginius bedarbiais palikt...

> O kam tau ar man reikalingas zemes ukis? Viena priezasti matau - kad
> ubagai turetu uzsiemima ir necirskintu senuku uz kelis litus.

Siaip tai duona ir batonas ne is kur kitur kaip is zemes ukio. Bet
miestiecio samoneje jie yra is parduotuves.
Cia tas pat kaip su kova uz kiauliu ir karviu teises kemsant kiaulienos
kumpi apsimovus karves odos batais...

Senukai su keliais litais buna dazniausiai ir buna tie kurie kapstosi
zemeje,
kai cirskinantys ubagai dazniausiai atkeliauja is "super modernaus stiliaus
ir mokslo" sostiniu...

(salt. Gyventoju santaupos pagal regionus)