Tema: Re: Ar reikalingos Stalino troikes Lietuvoje
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-13 11:29:28

> gal nemaisom savoku, kapstymasis darze - ne ukininkavimas

Pagal tave ukininkas tai tas, kuris turi daug zemes, bet be papildomo finansavimo is Lietuvos biudzeto isgyventi negali? Tai dar blogiau uz ubaga, nes toks ukininkas dar sugeba parazituoti pacius ubagus, kurie negauna jokiu pasalpu, bet sugeba isgyventi savo ukelyje ar kaip ten pavadinti?

> vaje, koks jautrus :)

Ne. Tai tik reiskia, kad mes esame is skirtingu socialiniu sluoksniu