Tema: Re: Ar reikalingos Stalino troikes Lietuvoje
Autorius: Marux
Data: 2009-10-13 11:09:27
"Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:hb18bo$kns$1@trimpas.omnitel.net...

> Darze kapstosi ne is gero gyvenimo, o tam kad sutaupyti atlyginima.

Butent, kad kapstosi savo malonumui arba, kad darzoviu be chemikalu
nusipirkt. Abejais atvejais galetu pigiau nusipirkt

> Pas mus iskreiptas supratimas apie ukininkus. Tie kas gyvena is savo zemes
> yra ne ukininkai, o valstieciai. Juridinio statuso jiems nera. Nama
> pasistatyti neiragistravus ukio yra draudziama. ES ismoku taipogi negauna,
> bet privalo selpti ukininkus...

> Vadinasi jie turi geresni uzsiemima, negu kapstytis darze.

gal nemaisom savoku, kapstymasis darze - ne ukininkavimas

> Nematau priezasciu nekesti. Atvirksciai - reiskiu nepasitenkinima, kad
> valstieciai pagal Lietuvos istatymus lyg kokia atstumtuju kasta. Kitokiu
> kaimieciu pasidaryti neturiu jokiu priezasciu, nes gyvenau ir uzaugau
> Vilniuje. Neziurint i tai Lietuva laikau agrariniu krastu. Todel kuo nors
> puikuotis nera priezasciu. Panasu, kad pats esate labai kompleksuotas, kad
> izvelgiate neapykanta. Stengiuos destyti tik faktus taip kaip sugebu. Tik
> sugebejimai mano prasti.

cia jau arciau tiesos, bet ne tik Lietuvos problema, kad prie dabartines
ekonomines sistemos, labiau apsimoka buti kokiu dizaineriu ar daininyku negu
ukininku

> As valgau tai ka noriu. Stengiuosi pirkti lietuviska produkta, o ne
> lenkiska. Uz tai as sumoku pinigus. Todel negali is manes reikalauti
> kazkokios ypatingos pagarbos uz tai, kad dirbi savo darba ir man parduodi
> produktus.

ne ukininkas as

> Kaip tu gyveni ir ka galvoji gali man neaiskinti. Zodelis 'dxj' apie tave
> pasako viska.

vaje, koks jautrus :)