Tema: Re: Ar reikalingos Stalino troikes Lietuvoje
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-10-13 10:21:08
> Man tai keista, kaip toki gyvybiskai pati svarbiausia uzsiemima (zemes
> ukis - maistas) galma taip deti i suns dienas, ir aiskinti, kad tai yra
> ubagu uzsiemimas.

Zemes ukis yra gyvybiskai svarbus uzsiemimas ir i suns dienas jo nededu. Kad zemes ukis yra ubagu uzsiemimas rodo dirvonuojantys laukai. Tik eik ir dirbk. Nedirbami laukai yra tik todel, kad kol kas Lietuvoje yra geriau apmokamu darbu. Ar nepakanka sio vienintelio argumento, kad padaryti isvadas?

> Siaip tai tie ubagai mus maitina. O jei jie ir ubagai, tai tik del
> rinkos ekonomikos subtilybiu...

Maitina mama savo vaikus. Suauges zmogus produktus nusiperka parduotuveje. Koks man skirtumas ubagas ar ne ubagas uzaugino ta produkta. Del rinkos subtilybiu taipogi yra ivairiu nuomoniu. Viena is ju yra musu valdzios nuomone. Ji teigia, kad perspektyvus yra tik dideli ukiai. Tuomet uzduodu klausima kodel PERSPEKTYVUS ukiai nemoka VISU mokesciu valstybei? Neziurint i tai valstybe siuos ukius dar ir remia. Tai yra remia kelis procentus gyventoju. Kieno pinigais? Mokesciu moketoju. Ir remia taip, kad ukininkas gali vienu mostu pakloti grynais uz buta Vilniuje. Kodel jus prisikabinote prie zodzio "ubagai"? Lyginant su ukininkais as esu totalus ubagas jeigu jums nuo to lengviau. As kalbu apie ubagus, kurie gyvena provincijoje ir nera ukininkai. Is ko jie gyvena? Prie viso to reikia prideti, kad ju statusas jokiu ukininku, jokios jiems paramos ir butina prievole sumoketi VISUS mokescius. Cia ne rinkos ekonomikos subtilybes, o musu valdzios. O jeigu tikriau tai visuomenes kazkoks stereotipas, kad reikia remti zemes uki. Reikia remti ne zemes uki, o valstiecius, kad jie turetu pajamas ir tas pajamas suteikti oriai, o ne kaip pasalpas ubagams. Ukininkus remti grieztai uzdrausciau. Milijonai, kurie skiriami keliems procentams ukininku butu daugiau, negu uztektinai, kad paremti valstiecius su keliais hektarais zemes. Ir pateikiau pavyzdi is Japonijos, kurioje 25 aru ukis pilnai save islaiko. Dar zinau pavyzdi Vietnama, kuriame VIENO aro ukis ismaitina vietnamiecio seima.