Tema: Re: Valstybes garbe
Autorius: amenox
Data: 2009-06-17 17:38:28
Zinoma mano nuomone. Dabar madinga apshikti visus kas priimineja
nepopuliarius sprendimus. Ir galiu net pasakyti kaip bus po kokiu metu kitu,
kai viskas normalizuosis, opozicistaj primins viska kas buvo ( sukiais tipo
"iki ko jie privede sali!", "mes visiems vel pakelsim atlyginimus ir
sumazinsim alkoholio kainas!" "mes padarysim tvarka!") ir vel visi nubalsuos
ir ikis juos atgal i seimo kedes, kad jie vel prisidirbtu. Ir niekam nebus
idomu kad jie tuo metu buvo opozicijoj ir NE JIE tuos sprendimus dare. Betgi
malonu balsuoti uz zmones, kurie pazada viska ko norisi? :)