Tema: Re: Valstybės garbė
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-17 17:34:41
"Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message
news:h1ast9$68o$1@trimpas.omnitel.net...
> 1. Na matosi Tavo asmeninis neigiamas nusiteikimas personai (Kubiliui),
> nors mes snekam apie vyriausybe (pvz Kreivys, Sekmokas, gal Šimonytė).

Matosi mano neigiamas nusiteikimas vykdomai politikai. Taigi kliuva ir tos
politikos
galvai - Kubiliui.

> 2. Jei Latvija "kris", tai px kas valdzioje (Kubilius, Kirkilas ar Paksas
> ar Putinas) - Lietuvai "chana" po keliu savaiciu.

Cia ir skirias musu poziuriai, mano nuomone imanoma padaryt,
kad kritus Latvijai nebutu chana. Reikia krist pirmiem, su kompleksiniu
veiksmu planu.
Lenkai tai daro ir jau senai. Valdomai krenta. Mes krisim staigiai ir be
pasiruosimo.
Ot aciu uz galimybe pabut grandinines reakcijos tarpine dalimi.

> 3. "Skiedalai" yra optimistines zinios, kuriu taip prase opozicija. Jei
> atvirai, tai Kubilius nuo pirmu minuciu sake, kad "ragas", bet tuo metu
> visi klykė, kad "ajai kaip negerai pesimistiškai šnekėti ir atbaidyti
> investuotojus". (grubiai tariant demagogija).

Zinoma blogai sneket pesimistiskai. Kaip ir perdetai optimistiskai.
Realistiskai reikia.

> 4. Prezidentė be Kubiliaus yra nulis. (deja tokia realybė).

Gal apsieinam be Kubiliaus sudievinimo?