Tema: Re: Valstybės garbė
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-17 14:19:30
"Zveris" <Durniu@laivas.lt> wrote in message
news:h1ac2q$7jj$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai ar ne loxai rinkėjai, kurie būna apgaunami?
> Pvz aš visai nesijaučiu apgautas ir 80 proc. to ką aš įsivaizdavau yra
> daroma dabar. Aišku galėtų būti ir geriau ir greičiau daroma, bet aš kaip
> realistas suprantu, kad greičiau nelabai išeina...

Cia vejai, arba tavo isivaizdavimas (realybes/procesu visumos suvokimas)
labai silpnas...

3 Scenarijai:

1. Jei isivaizdavimas silpnas, dabartines vyriausybes pastangos gali atrodyt
normalios (jos irgi silpnos),
t.y. lukesciai bus patenkinti. Daug kalbu apie vyriausybes svyravima.

2. Jei isivaizdavimas stiprus, dabartines vyriausybes pastangos atrodo
nenormalios,
lukesciai netenkinami, stiprus zmones eina kirsti silpna vyriausybe.

3. Jei isivaizdavimas silpnas, vyriausybes pastangos stiprios, vyriausybes
pastangos atrodo nenormalios,
taciau vyriausybe islieka, nes ja palaiko stipraus isivaizdavimo atstovai.

Pasirink varianta ir pasitikrink su aplinka.

Cia is esmes teisingai.