Tema: Re: Valstybės garbė
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-17 14:33:32
Aciu uz nuomone apie mano labai silpna suvokima :)

Yra dar vienas scenarijus:

4. Isivaizdavimas stiprus, dabartines vyriausybes pastangos normalios
(ivertinant palikima ir politinius trukdzius),
Vyriausybe  pakankamai stipri (tiek personalijomis, tiek visuomenes
palaikymu, tiek prezidenturos palaikymu), lukesciai tenkinami, nors yra daug
nepopuliariu sprendimu + tam tikru sriciu verslo priespriesa.