Tema: Re: Valstybes garbe
Autorius: BishopaZ
Data: 2009-06-17 13:42:17
tik LOXAI biudzeto deficito problemas sprendzia VIEN TIK NUREZIMO BUDU.
Shita gali pasizymet kaip aksioma.

Is kitos puses biudzeto ishlaidas galima mazinti keletu budu, pvz PROTINGAS
budas:
- Kanada, biurokratu skaiciu berods 2/3 sumazino.
- Suomija, shiek tiek sumazino mokescius, vyriausybe skatina vidaus
vartojima.

kaip priepriesha shiem protingiem budam ir yra PATS DEBILISHKIAUSIAS DABAR
LTU naudojamas budas.

Pilnai sutinku galima rinktis protingai ir galima rinktis debilishkai. Kaip
sakant kiekvienam pagal savo IQ. Beda ta kad LTU dabartiniu valdanciuju IQ
nykstamai mazas.