Tema: Re: Valstybes garbe
Autorius: deBilas
Data: 2009-06-16 16:45:24
Nesutinku, viska jus visi nuolat kalbate atvirksciai.
Lietuva yra valstybe.

Tevyne gali sutapti su gyvenamaja vieta, arba su kilmes vieta.
tuomet tai mazas kaimukas Zemaitijoje arba filosofinio poziurio zmonems - proteviu Afrika.

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų pranešime:h1876n$s8o$1@trimpas.omnitel.net...