Tema: Re: Valstybės garbė
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-17 12:12:58
Tai ar ne loxai rinkėjai, kurie būna apgaunami?
Pvz aš visai nesijaučiu apgautas ir 80 proc. to ką aš įsivaizdavau yra
daroma dabar. Aišku galėtų būti ir geriau ir greičiau daroma, bet aš kaip
realistas suprantu, kad greičiau nelabai išeina...

Dėl prezidento motinos vardo, tai prezidentūros darbuotojai neturi
atsakinėti į klausimus nesusijusius su jų tiesioginėmis pareigomis. Jei
piliečiui ar piliečiams yra reikalingi kažkokio politiko asmeniniai
duomenys, tai jei juos leidžia pateikti Asmens duomenų apsaugos įstatymas,
tai galima juos gauti iš archyvo ar gyventojų registrų centro. p.s. dar
pradėkit skambinėt į prezidentūra ir klausinėti kokia Prezidento batų
išmiera....