Tema: Re: Valstybės garbė
Autorius: Zveris
Data: 2009-06-17 17:00:09
1. Na matosi Tavo asmeninis neigiamas nusiteikimas personai (Kubiliui), nors
mes snekam apie vyriausybe (pvz Kreivys, Sekmokas, gal Šimonytė).
2. Jei Latvija "kris", tai px kas valdzioje (Kubilius, Kirkilas ar Paksas ar
Putinas) - Lietuvai "chana" po keliu savaiciu.
3. "Skiedalai" yra optimistines zinios, kuriu taip prase opozicija. Jei
atvirai, tai Kubilius nuo pirmu minuciu sake, kad "ragas", bet tuo metu visi
klykė, kad "ajai kaip negerai pesimistiškai šnekėti ir atbaidyti
investuotojus". (grubiai tariant demagogija).
4. Prezidentė be Kubiliaus yra nulis. (deja tokia realybė).