Tema: Re: Valstybes garbe
Autorius: amenox
Data: 2009-06-17 15:58:59
Hmm, as net nezinojau kad mes nuo nepriklausomybes atkurimo laiku jau
gyvename skandinavijos saliu lygiu ir mums tinka ju ekonomikos valdymo
stilius. Apsvietei mane , aciu. As vis labiau tavim zaviuosi ir kuo greiciau
rekomenduoju iskelti savo kandidatura per rinkimus. Su tavo IQ Lietuva pavis
ir aplenks Skandinavijos salis per pirmus 4 metus imho. :)