Tema: Re: ??????? ????
Autorius: gediminas
Data: 2019-07-26 21:10:17
Gilu. Negaliu patiket, kad tiek daug melo aplinkui. Idomu ar yra
nesuklastotu dalyku siam pasauly? Va ganosi pievoje arklys. Bet ar jis
tikrai arklys? Gal mums meluojama, kad tai arklys. Gal is tikruju
ateiviu snipas paliktas mus stebeti. Ir is tikruju zoles nevalgo, o tik
vaidina. Kam ja tiek ilgai kramtyt? Taigi cia ne koks steikas.