Tema: Re: ??????? ????
Autorius: nelabs
Data: 2019-07-25 16:10:21
manyciau, kad magneto veikimas yra labiau lauko teorija, o ne daleliu,
kurias galima suskaiciuoti
laukas yra gudras daiktas, kazkaip veikia per atstuma, toliveikos ir
artiveikos teorija.
griztam prie shaknu, kai viskuo abejojama. man patinka, kad yra tokiu
zmoniu

"axa" <axa@axa.lt> ra?e news:qhc9b4$s7u$1@trimpas.omnitel.net: